Daria Sudak

Dyplomowany magister fizjoterapii

Absolwentka Wrocławskiego AWF na kierunku Fizjoterapia.

Daria specjalizuje się w fizjoterapii stomatologicznej, w terapii stawów skroniowo-żuchwowych, fizjoterapii pacjentów z bólami w okolicy twarzy, bólami głowy i szyi. Zapewnia profesjonalną opiekę pacjentom po zabiegach ortognatycznych (chirurgia szczękowo- twarzowa). Swoją wiedzę w tym temacie zgłębiała na licznych szkoleniach i kursach, a najważniejszy z nich odbyła u Profesora Mariano Rocabado.
Oczywiście tak wąska specjalizacja nie przeszkadza Darii pracować z pacjentami zmagającym się z dysfunkcjami w obrębie całego układu ruchu.
Ogromna fanka indywidualnej, świadomej pracy pacjenta ze swoim ciałem. Kładzie ogromny nacisk na wytłumaczenie pacjentowi jego problemu i uświadomienie dlaczego autoterapia jest tak bardzo istotna w procesie leczenia.

Prywatnie zakochana w naturze marzycielka, która zawsze dzieli się swoją dobrą energią.

Jeśli cierpisz na bruksizm; odczuwasz: bóle głowy i szyi, czujesz napięcie mięśni twarzy, nieustannie zaciskasz zęby, w nocy zgrzytasz zębami, słyszysz piski i szumy w uszach, podczas otwarcia jamy ustnej słyszysz klikanie, trzaski, przeskakiwanie, odczuwasz ból podczas otwierania jamy ustnej, jedzenia bądź mówienia, a może jesteś po zabiegu z zakresu chirurgii szczekowo- twarzowej, nosisz aparat ortodontyczny, zapraszamy na konsultacje. Dokładne badanie i wywiad pozwolą dopasować idealną, dopasowaną do Twoich potrzeb terapie.