Leczymy Bez Bólu

Szanowni Państwo,

Z dumą możemy Was poinformować, że mamy przyjemność należeć do grona nielicznych gabinetów, posiadających Certyfikat Klinika Bez Bólu.

Widząc ten znak możesz mieć pewność, że personel gabinetu przeszedł odpowiednie szkolenie, certyfikowane przez Polskie Towarzystwo Stomatologiczne, a sama placówka wyposażona jest w sprzęt pozwalający przeprowadzać atraumatyczne zabiegi.

Indywidualne podejście do problemów pacjentów oraz eliminacja stresu towarzyszącego wizytom to priorytet dla nas.
Zapraszamy na wizytę do gabinetu.

75 proc. pacjentów obawia się bólu podczas leczenia zębów. Zdecydowana większość (blisko 77 proc.) pacjentów zaznała bólu w gabinecie stomatologicznym. Bolało połowę respondentów, którzy kiedykolwiek usuwali ząb. Co trzeci pacjent czuje lęk przed wizytą, dla 44 proc. pacjentów strach ma wpływ na częstotliwość wizyt.

Czy w XXI wieku wizyta u lekarza dentysty naprawdę musi kojarzyć się nieprzyjemnie?

Program „Klinika bez Bólu” udowadnia, że tak być nie musi. Oto miejsca, w których przekroczenie progu nie wiąże się ze stresem i lękiem.

Bezbolesne leczenie, czyli jakie?

Współczesna technologia pozwala przeprowadzać procedury stomatologiczne znacznie szybciej niż kiedyś, bez konieczności wybierania pomiędzy maksymalną mocą urządzenia a bezpieczeństwem pacjenta.

Najlepsi lekarze dentyści bez problemu potrafią kontrolować swoje urządzenia, tak aby te były: precyzyjne, bezpieczne dla tkanek i kości, skuteczne, bezbolesne i niepowodujące długotrwałej rekonwalescencji po leczeniu. Dla pacjenta, nowoczesna, bezbolesna stomatologia, to przede wszystkim mniej traumatyczne zabiegi chirurgiczne pomagające w szybszym powrocie do normalnego życia.

Wszystkie gabinety uczestniczące w programie „Klinika bez Bólu” wyposażone są w urządzenia wpisujące się w filozofię tzw. stomatologii niskoinwazyjnej, w tym Piezotome CUBE, które w znaczącym stopniu przyczynia się do poprawy warunków leczenia stomatologicznego, co w połączeniu z doświadczeniem klinicznym lekarza pozwala na precyzyjne, szybsze, atraumatyczne i bardziej przewidywalne przeprowadzenie zabiegów obejmujących kości.

Oficjalny spot kampanii